Wanneer moet ik ten laatste bestellen?
Een bestelling moet ons ten laatste de dag voor de ophaling bereiken. Bij de keuze voor het moment van ophaling zal je dan ook merken dat je de dag waarop je bestelt niet kan aanvinken als ophaalmoment.
Hieronder vind je een antwoord op de vragen die we het vaakst krijgen over online bestellingen. Vind je hier het antwoord op jouw vraag niet terug? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.
Een bestelling moet ons ten laatste de dag voor de ophaling bereiken. Bij de keuze voor het moment van ophaling zal je dan ook merken dat je de dag waarop je bestelt niet kan aanvinken als ophaalmoment.
Absoluut! In je winkelmandje kan je naast ieder product speciale wensen doorgeven. Wil je liever groene of zeer rijpe bananen? Grote zoete aardappelen of net kleintjes? Wij houden - volgens onze voorraad - rekening met speciale wensen en noden.
Nee, het systeem bestaat uit een bestelsystematiek, waarbij je de groentjes en fruit van jouw keuze in je bestelling plaatst. Wij zetten alles klaar en betalen gebeurt bij afhaling.
In onze winkel kan je betalen met cash, Bancontact en Payconiq.
Bij het afhandelen van je bestelling, krijg je een aantal keuzemogelijkheden voor afhaling. Je kan zelf kiezen op welke dag en binnen welk tijdsslot je jouw bestelling komt ophalen.
Onze dagverse groentjes en fruit van overheerlijke kwaliteit kan je nu ook online bestellen!
De website van De Frezeboer maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren. Door het verder gebruiken van deze website, gaat u hier expliciet mee akkoord.